Gratulerer FFK
Synes også det var overaskende at 100-150 Skeid okser lagde mer liv på tribunene enn 6000 FFK fans, det bør bli bedre etterhvert.
Lykke til videre i sesongen!
Guttæne på tribunen var så nervøse at de ikke fikk trykka ut noen gloser tenker jeg
Når det gjelder at dere skaper mere liv, så må du lide av ganske dårlig hørsel tror jeg. Satt selv plassert på sittetribunen, nærmere bortesupporterne enn plankehaugen, men hørte allikevel plankene mye bedre enn dere, og mer variert enn dere. Sa sa sa bra bra bra, Skeid Skeid Skeid, var vel stort sett det dere hadde å by på.
Uansett det var ikke noe tannløst lag vi møtte idag, og utfallet kunne fort blitt annerledes, men det ville etter min vurdering vært urettferdig. Men takk for en real kamp :ffk:
---------------------------
Macka fra start!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
:ffk: :mad: :ffk:
Elleve røe og vite kællær
Macka fra start!
Kanskje dere på sitta hørte de bedre enn oss på ståa? Jeg hørte de i alle fall ikke, det eneste jeg hørte var denne sinnssykt irrterende bakgrunnsstøyen av noen bassgreier.
Hvis dette er sambaorkesteret, så kan de like godt la det være! Dette hører ikke hjemme på stadion. Det hørtes ut som et stereoanlegg som stod og spilte bass. Det var rett og slett plagsomt.
Merket at de fleste (rundt meg) klaget på dette på stadion.
Var også litt skuffet over tifoinnslaget til haugen - trodde de skulle ta av litt ekstra i dag siden det var sesongstart, men, men :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Absolutt ALLE jeg snakket med synes dette var et grusomt irriterende forsøk på å lage liv.
Nei bli heller med å synge i PH!
Pættærnæ døm hang og slang!!
-ødelegger god stemning
-er harry
-er sinnsykt irriterende
-ødelegger for plankehaugen
Jeg håper Anders Hansen og co slutter med dette maset under kampene. Å ha dere i bakgrunn under store deler av kampen var en stor pine.
Gå opp og syng sammen med Plankehaugen i steden.
Gøran Karlsen
math
Blir det høyere lyd fra dette kokkosorkesteret, er jeg redd for at folk holder seg unna stadion.
Samba er så langt du kan komme fra norsk supporterkultur.
Gøran Karlsen
math
Men det skaper jo tross alt litt liv, og det må være lov. Selv om ikke alle liker det.
Det blir jo i praksis å nekte plankehaugen å synge, fordi folk på hovedtribunen vil se på fotball i steden for å høre synging fra en gjeng entusiaster.
Sikker på at dere klarer å bli enige om en bra løsning, men en kan ikke nekte folk å lage litt liv. Det blir feil.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Har vært på en del kamper rundt om i verden. Og det er ingenting som slår en atmosfære med syngende supportere, uten hjelp av instrumenter.
Jeg mener at trommer ikke har noe å gjøre på tribunen, så der er vi uenige, math.
Gøran Karlsen
math
Absolutt alle jeg kjenner som var på kampen iriterte seg over det.
Samtaleemnet etter kampen, "deilig med seier, men fyfaen den tromma skulle vært brent"
:D
math
Også er det noe som heter; "If you can`t beat them, join them!" Få flere med i samababandet så høres de bedre og gir en bedre lyd og stemning! Noe å tenke på Plankehaugen???:cool:
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb